به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی روز چهارشنبه اظهار داشت: در اجرای طرح امنیت اجتماعی و در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با بررسی سوابق سارقان سابقه دار و در حین گشت زنی نامحسوس در سطح شهر یک سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.
وی ادامه داد: این متهم در تحقیقات تخصصی پلیس و با رو به رو شدن با ادله و مستندات کافی به بزه انتسابی خود و همدستی 2 نفر سارق دیگر اعتراف کرد.
وی با اشاره به دستگیری 2 سارق دیگر اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان اموال مسروقه به ارزش تقریبی 100 میلیون ریال کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به شیوه و شگرد سرقت سارقان خاطر نشان کرد: سارقان با تهیه یک دستگاه خودرو درساعات پایانی شب اقدام به پرسه زنی درنقاط مختلف شهر کرده و پس از انتخاب سوژه مورد نظر و اطمینان از خالی بودن منزل وارد منزل شده و پس از سرقت اموال واشیاء با ارزش از محل متواری می شدند.
7316**3213 دریافت کننده: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.