غلامعلی رفعت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این حوادث 15 تیم اورژانس برای پوشش امدادی و درمانی به محل های اعلام شده اعزام که میانگین رسیدن بر بالین مصدومان 6دقیقه و 55 ثانیه بوده است.
وی افزود: از 21 مصدوم این حوادث 14 نفر برای ادامه درمان به بیمارستان های تابعه این دانشگاه منتقل و هفت نفر دیگر از مصدومان نیز به صورت سرپایی در محل حوادث درمان شدند.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل با بیان اینکه سهم موتور سواران از حوادث روز گذشته 6 حادثه ترافیکی است افزود: متاسفانه یک نفر از مصدومان این حوادث قبل از رسیدن تیم امدادی در محل حادثه جان خود را از دست داده بود.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی استان شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز(سیستان) زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارند.
7316** 3213خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.