اله نظر شه بخش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره همه ساله با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم‌ کردن زمینه‌ های‌ گسترش و ارتقا روحیه تعاونی ‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی برگزار می ‌شود.
وی‌ معرفی تعاونی های توانمند و الگو برای توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور و تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد.
معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تعاونگران استان می توانند برای ثبت نام در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی این جشنواره به آدرس www.taavonibartar.ir مراجعه و نسبت به ورود اطلاعات تعاونی خود در مهلت اعلام شده اقدام کنند.
شه بخش افزود: دوازدهمین جشنواره معرفی تعاونی های برتر سیستان و بلوچستان در شهریور ماه سالجاری برگزار خواهد شد.
وی افزود: تمامی شرکت ها و اتحایه های تعاونی در گرایش های کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان، تامین نیاز مصرف کنندگان، تامین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار، دهیاری ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی برای حضور در جشنواره ثبت نام کنند.
به گزارش ایرنا جشنواره تعاونی های برتر استانی هر ساله همزمان با هفته تعاون در شهریور با هدف تشویق تعاونگران برتر در سیستان و بلوچستان همگام با سایر استان ها برگزار می شود و منتخبان به جشنواره کشوری معرفی می شوند.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.