به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این آیین معنوی با قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران گفت: شما کسانی هستید که در وجودتان ارزش ها به صورت کپسول نهفته است.
آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود: خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان سرمایه های گرانقدر انقلاب اسلامی هستند به گونه ای که این نظام الهی به برکت وجود آنان شکل گرفت.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه شهدا، ایثارگران و جانبازان پایه گذار این نظام الهی هستند گفت: تردیدی نیست که باید در عرصه های گوناگون جامعه تا آنجایی که به ارزش های شما لطمه وارد نشود سعی کنید در سرنوشت جامعه نقش آفرین باشید.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: سعی دشمن بر این است که صاحبان ارزش را نسبت به نظام جمهوری اسلامی بی تفاوت و عناصر بی ارزش را به سرنوشت نظام مسلط کند.
آیت الله سلیمانی با بیان اینکه ایثارگران نباید نسبت به سرنوشت کشور بی تفاوت باشند اظهار داشت: امام راحل(ره) بعد از پیروزی انقلاب به زیبایی سرنوشت نظام را هدایت کرد تا مانند سرنوشت دیگر کشورها دستخوش تحولات شیطانی قرار نگیرد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: از آنجایی که ایثارگران و جانبازان پایه های اصلی نظام هستند باید سعی کنند جایگاههای خود برای حفظ اصول و مبانی ارزش های نظام را بکار گیرند.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.