به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس سردار حسین رحیمی روز پنجشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی ایرانشهر یک باند قاچاق مواد مخدر که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو مواد مخدر را از نقاط صفر مرزی به این شهرستان منتقل و از آنجا به نقاط دیگر کشور حمل می کردند مورد شناسایی قرار دادند.
وی افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، اعضای این باند مسلح را در حال حمل مواد مخدر در مناطق فرعی ایرانشهر زیر نظر قرار دادند.
وی تصریح کرد: اعضای این باند پس از ورود به منطقه کمین تکاوران پلیس، با آنان به صورت مسلحانه درگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران پس از حدود نیم ساعت درگیری موفق شدند از قاچاقچیان یک تن و 247 کیلو گرم تریاک کشف و ضبط و 2 قاچاقچی را به همراه توقیف 2 دستگاه خودرو دستگیر کنند.
سردار رحیمی با اشاره به یک عملیات موفق پلیسی دیگر گفت: در این عملیات، ماموران انتظامی شهرستان سراوان با پشتیبانی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان باند مسلح دیگری را که در حال جا به جایی مواد مخدر بودند، در منطقه آب انار شناسایی کردند که قاچاقچیان به محض مشاهده تیم های عملیاتی پلیس با آنان درگیر شدند.
وی افزود: ماموران در این عملیات یک قاچاقچی مسلح که زخمی شده بود را دستگیر و در پاکسازی منطقه یک تن و 6 کیلوگرم تریاک، 140 کیلوگرم حشیش و 17 کیلوگرم کراک کشف و ضبط کردند.
8006**6081 دریافت کننده: نرگس تیموری **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.