در حال حاضر سرانه فضای سبز شهر شیراز 5/22 متر است که رقم مناسبی است و با رشد درختان پارکهای جدید و در حال احداث، میزان سرانه فضای سبز شهر تا حدود زیادی افزایش می یابد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز با بیان این مطلب گفت: تاکنون 9 باغ خانواده در شهر شیراز به بهره برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفته و تا پایان امسال نیز با افتتاح 3 باغ دیگر که هم اکنون مراحل ساخت آنها در حال انجام است، تعداد باغ های خانواده در شیراز به 12 باغ خانواده افزایش می یابد.

معصومی ادامه داد: در کنار افتتاح باغ های خانواده تاکنون 3 مسیر سلامت نیز برای پیادهروی به بهره برداری رسیده که در آخرین مورد، مسیر پیاده روی سلامت با عنوان «باغ بهشت» هفته گذشته افتتاح شد که این مسیرها مورد استقبال خانوادهها قرار گرفته است.

وی از افزایش پارک های عمومی تا پایان سال خبر داد و گفت: تا پایان سال بیش از 700 هکتار به فضای پارک های شهر افزوده میشود و به زودی چندین پارک بزرگ مقیاس از جمله پارک های 580 هکتاری دراک، 70 هکتاری شهرک گلستان و 50 هکتاری مادر در کوشک میدان به بهره برداری می رسد و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر سرانه فضای سبز شهر شیراز 5/22 متر است که رقم مناسبی است و با رشد درختان پارکهای جدید و در حال احداث، میزان سرانه فضای سبز شهر تا حدود زیادی افزایش می یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 655555
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.