محمد سرایانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واجدان شرایط حضور در انتخابات این دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شامل تولدان 29 اردیبهشت سال 78 و قبل از آن می شوند.
وی گفت: در مجموع 2 هزار و 221 شعبه اخذ رای در سیستان و بلوچستان برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تعیین شده است که هزار و 278 شعبه به صورت سیار و 943 شعبه در مناطق پرجمعیت به صورت ثابت کار جمع آوری آرای مردم را برعهده دارند.
معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: بیشترین شعب اخذ رای مربوط به شهرستان زاهدان با 318 شعبه است.
وی افزود: 726 شعبه اخذ رای در مناطق شهری و هزار و 495 شعبه نیز در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان در انتخابات این دوره مستقر است.
سرایانی اظهار داشت: 2 میلیون تعرفه رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و 2 میلیون تعرفه برگ رای برای انتخابات ریاست جمهوری این دوره در اختیار سیستان و بلوچستان قرار گرفته که همگی بین 19 شهرستان استان توزیع شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
3042**3213 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی** انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.