حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه انتخابات آبروی نظام و از رکن های مردم سالاری دینی است اظهار داشت: در روز 29 اردیبهشت ملت ایران بار دیگر با حضور میلیونی خود در پای صندوق های رای حماسه ای ماندگار خلق خواهند کرد.
وی با بیان اینکه حضور همه مردم در پای صندوق های رای برای امنیت و آرامش ایران اسلامی و عزت کشور در صحنه های بین المللی لازم و ضروری است، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی با رای مردم و به برکت انتخابات به دنیا فخر می فروشد.
وی ادامه داد: برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم مایه ‌ی عزت ملی، تقویت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: وقتی دشمنان برای کوبیدن ملت ایران و جمهوری اسلامی انتخابات ما را نادیده و متهم می کنند این نشان می دهد که انتخابات خیلی مهم و سرنوشت ساز است.
امام جمعه نیکشهر گفت: اگر عده ای بی تفاوت باشند و بگویند که رای ما تاثیر ندارد در مقابل خداوند، مردم و نظام مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.
حجت الاسلام لطفیان سرگزی افزود: با انتخاب رئیس جمهوری اصلح، مدیریت در بخش های مختلف کشور درست خواهد شد و باید رئیس دولت متدین، انقلابی و کارآمد باشد.
وی بیان کرد: رئیس جمهوری آگاه و عالم می تواند برای حل و پیگیری همه‌ ی مشکلات کشور برنامه ریزی کند.
وی افزود: مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی باید در تمام صحنه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی حضوری فعال داشته باشند.
وی ادامه داد: اگر مردم در تمام صحنه های نظام حضوری فعال داشته باشند کشور در امنیت باقی خواهد ماند و دشمنان کمترین تهدیدی را نمی توانند علیه امنیت ملی انجام دهند.
امام جمعه نیکشهر گفت: حضور مردم و پشتیبانی آنان از ولایت فقیه سایه ‌ی جنگ و تعرض دشمن را در طول این سالها از سر کشور رفع کرده است.
به گزارش ایرنا شهرستان نیکشهر با 134 هزار نفر جمعیت و گستره 13 هزار و 400 کیلومتر مربع از چهار بخش مرکزی، لاشار، آهوران و بنت، 11 دهستان و 395 روستا و آبادی دارای سکنه تشکیل شده است.
نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان های کنارک و چابهار، غرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است و در 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
3043**3213خبرنگار: رستم کریمی نژاد **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.