به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی استانداری، علی اوسط هاشمی در پیامی میلاد مسعود و مبارک خاتم الاوصیا و مفخر الاولیاء حضرت حجت‌بن‌الحسن العسگری مهدی موعود (عج)، پرچمدار عدالت راستین و هفته تکریم سربازان گمنام امام زمان (عج) را به همه منتظران حضرتش تبریک و تهنیت گفت.
در این پیام آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) با هوشیاری و تکیه بر قدرت ایمان در حراست از دستاوردهای کشور جانفشانی می کنند.
حجّت داور و آخرین جانشین پیامبر حجّت بن الحسن مهدی موعود (ع) مظهر رحمت و عدل الهی است.
نامگذاری سالروز این میلاد خجسته ، به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) به حق شایستة این دیده بانان نظام و حافظان صیانت از عزت، عظمت، اقتدار و امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران است که با هوشیاری، مجاهدت‌های خاموش و فداکاری‌ها با تکیه بر قدرت و سلاح ایمان و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در حفظ و حراست از دستاوردهای کشور و خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی جانفشانی می کنند.
در ادامه پیام استاندار آمده است: بی شک رشد و توسعه ی استان در ابعاد مختلف مرهون چتر استوار امنیت پایداری است که به همت والای رشادت های فرزندان گمنام این دیار حاصل شده که خالصانه و بی ادعا فعالیت دارند و همگان باید در حفظ و ارتقای آن بکوشیم.
هاشمی در این پیام اعلام کرد: اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم با قدردانی از مساعی چشمهای بیدار جامعه در حراست از ارزش های اسلامی و منافع ملی کشور ، این ایام خجسته را که مزین به سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) و به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) می‌باشد را به نیروهای مخلص وزارت اطلاعات تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تعظیم به مقام رفیع شهدای والامقام ، توفیق همه حافظان امنیت و اقتدار میهن عزیزمان را از حضرت احدیت مسالت دارم.
8006 **6081 دریافت کننده: نرگس تیموری** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.