به گزارش ایرنا مدیرآموزش و پرورش ایرانشهر در حاشیه مراسم کلنگ زنی این فضای آموزشی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مدرسه 6 کلاسه در زمینی به مساحت هزار و 300 مترمربع و با زیربنای 700متر مربع در 2 طبقه توسط خیر مدرسه ساز علی کاملی در این شهرستان ساخته می شود.
عبدالغفور حسینی اظهار داشت: با وجود اینکه مدارسی در ایرانشهر توسط خیران ساخته و یا نوسازی شده اما این شهرستان هنوز با کمبود فضاهای آموزشی مواجه است.
وی ادامه داد: در ایرانشهر، حاشیه شهر و روستا ها با توجه به آمار جمعیتی دانش آموزان باید مدارس جدیدی ساخته شود که از خیران مدرسه ساز درخواست مشارکت بیشتر در این بخش را داریم.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر هم در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: خیران با تلاش برای گسترش فضاهای آموزشی زمینه رشد و شکوفایی جامعه را فراهم می کنند که اقدام این عزیزان قابل تقدیر است.
نبی بخش داودی با بیان اینکه مدرسه سازی یک تجارت معنوی است که اجر آن سال ها باقی خواهد ماند اظهار داشت: من به عنوان فرماندار و نماینده دولت در این منطقه بر دستان خیران مدرسه ساز بوسه می زنم.
علی کاملی خیر مدرسه ساز که در مراسم کلنگ زنی حضور داشت با ابراز خرسندی و خوشحالی و تقدیر از استقبال مردم و مسئولان گفت: خداوند این توفیق را به من عطا کرد تا بتوانم در خدمت رسانی به دانش آموزان و آینده سازان این مرز و بوم قدمی بردارم.
وی افزود: به زودی عملیات احداث این مدرسه 6 کلاسه شروع می شود و تا مهرماه 96 تحویل آموزش وپرورش داده خواهد شد.
وی تاکید کرد: این فضای آموزشی در اختیار دانش آموزان دختر قرار گیرد تا از تحصیل و علم آموزی عقب نمانند.
به گزارش ایرنا خانواده فرهنگی ارژنگ از ساکنین ایرانشهر زمین این مدرسه را با متراژ 1300متر مربع برای امر مقدس مدرسه سازی به آموزش و پرورش ایرانشهر اهدا کرده است.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314** 8006** 3213خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.