به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز سه شنبه در نشست اعضای شورای اداری خاش اظهار داشت: در مبحث توسعه زیرساختها از جمله گازرسانی خدمات خوبی در شهرهای استان صورت گرفته و کارهای عظیم و پر هزینه ای انجام شده است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شرکت مخابرات، شهرداران و سایر مدیران در دستگاههای اجرایی کارهای ارزشمندی را در استان اجرایی و عملیاتی کرده و به بهره برداری رسانده اند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: در مبحث فعالیت ها باید طوری برنامه ریزی و تلاش شود که شرمندگی در پایان کار نباشد و چشم انداز خدمات به خوبی نمایانگر باشد.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: عملکرد و دیدگاه کار با کار کارشناسی شده و نشانه گذاری برای افق دور دست باشد.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: دغدغه مسئولان خاش در امورات مذهبی، خدماتی و امنیتی قابل تقدیر است.
نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: پتانسیل هایی که در خاش وجود دارد در هیچ جای استان نیست و به عنوان مثال در حوزه گردشگری جاذبه های بسیار خوبی از جمله تفتان، گل فشان پیرگل، کشاورزی و غیره دارد که مدیران باید در جذب توریست و سرمایه گذاری موفق عمل کنند.
به گزارش ایرنا آیت الله سلیمانی در سفر2 روزه خود به شهرستان خاش ضمن دیدار با مردم بخش ایرندگان و دیدار با خانواده معظم شهیدان در مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهیدان نیز شرکت کرد.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.7310
7310**3213خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.