رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حجت الاسلام رئیسی در برنامه سفر یک روزه خود تا دقایقی دیگر در سالن ورزشی امام علی(ع) زاهدان با مردم دیدار می کند.
دادخدا خدایار افزود: نشست با علما و فرهیختگان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان نیز با حضور این نامزد انتخاباتی در مجموعه ورزشی امام علی(ع) برگزار می شود.
وی گفت: برنامه ریزی برای حضور حجت الاسلام رئیسی در یک شهر شمالی و یک شهر جنوبی استان انجام شده بود که به دلیل نبود وقت اجرا نمی شود.
وی افزود: حجت الاسلام رئیسی غروب امروز زاهدان را به مقصد کرمان ترک می کند.
تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از اول اردیبهشت آغاز شده است و امروز /سه شنبه/ حجت الاسلام رئیسی به عنوان نخستین نامزد این دوره ریاست جمهوری به سیستان و بلوچستان سفر کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت و 19 شهرستان و 187 هزار و 502کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود که بنا به گفته علی اوسط هاشمی استاندار این استان افزون بر 51 درصد جمعیت استان در روستاها و بقیه در شهرها سکونت دارند.
3042**6081 خبرنگاران: اکبر نوری و محدثه حیدری گرجی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.