ستاد مردمی، ستاد دانشگاهیان و اتحاد ملت در حمایت از روحانی در شهرستان خاش راه‌اندازی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نشست غلامرضا انصاری قائم مقام حزب اتحاد ملت با هواداران روحانی سرهنگ عیدوزهی رئیس شورای راهبردی ستاد انتخاباتی روحانی در شهرستان خاش بیان کرد: مردم منطقه قدردان تلاش‌های دولت‌مردان هستند و در حمایت از روحانی مصمم و جدی هستند.

سرهنگ عیدوزهی افزود: مردم برای حمایت از دولت روحانی همواره جدی بوده‌اند و تلاش‌ها بر این است که روحانی با آرای بالا و حداکثری به پیروزی برسد.

وی ادامه داد: با تلاش‌های دولتمردان شرایط خوبی در کشور و منطقه حاکم شده ولی انتظار مردم این است که دولت برای رفع معضلات بیکاری، اقتصادی و معیشتی مردم برنامه‌ریزی کند.

خرم ریگی از معتمدان و حامیان جبهه اصلاحات خاش هم گفت: مرزداری و وفاداری به اسلام و کشور از ویژگی‌های برجسته مردم خاش و استان است اما نیاز است دولت در حوزه‌های مختلف به مردم منطقه و قشر تاثیرگذار جامعه بلوچ و اهل‌سنت توجه کند.

وی از اقدامات دولت و مجموعه سپاه برای جذب برخی نیروها قدردانی کرد و اظهار کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان و جامعه اهل‌سنت قطعا به حسن روحانی رای می‌دهند اما انتظار داریم به حقوق آنها توجه شود و به دغدغه‌های مردم پاسخ دهد.

کریم بخش‌کردی از فعالان سیاسی و اجتماعی و مسئول ستاد اعتدال و توسعه هم گفت: افزون بر 90 درصد از مردم استان به دولت تدبیر و امید رای دادند اما به خواسته‌های آنها زیاد توجه نشد.

وی ادامه داد: انتظار داریم در شورای مشورتی دولت و احزاب و اصلاح‌طلبان خواسته‌های مردم بلوچ و جامعه اهل‌سنت توجه شود و ایمان به وحدت‌ملی اولویت مهم مسئولان باشد. از دولت می‌خواهیم جایگاه ما را به انتصاب یک فرماندار و بخشدار تنزل ندهند.

وی گفت: فرصت‌طلبان شغل‌های مهم و حتی جزئی را در منطقه خاش و استان اشغال کرده‌اند اما مردم منطقه همچنان بر مبنای اصول و خط فکری خودشان پای کار بوده و حامی دولت خواهند بود

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.