نبی بخش داوودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سلامت، امنیت و مشارکت بالا و پرشور آحاد مردم در انتخابات دوازدهین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی بسیار مهم است، اظهار داشت: عمل به قانون در برگزاری انتخابات از وظایف همه مدیران دستگاه های اجرایی است.
وی با بیان اینکه 182شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در سطح شهرستان ایرانشهر پیش بینی شده است، اظهار داشت: انتخابات شورای اسلامی شهر ایرانشهر برای نخستین بار به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می شود به طوری که زیر ساخت های آن نیز فراهم شده و مردم آموزش های لازم را دیده اند.
داوودی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و رای آگاهانه را در آینده نظام جمهوری اسلامی موثر دانست و گفت: مشارکت بالای مردم موجب خنثی شدن دسیسه های دشمنان می شود و رئیس جمهوری منتخب نیز با پشتوانه و قدرت مردمی بیشتری سکان دار دولت خواهد بود.
فرماندار ایرانشهر بیان کرد: با تلاش و همت شواری نگهبان و وزارت کشور برای نخستین بار پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ایرانشهر به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
داوودی افزود: فرایند اخذ و شمارش آرای انتخابات شورای اسلامی شهر ایرانشهر به صورت تمام الکترونیک انجام می شود.
وی گفت: در سطح شهر ایرانشهر 53 شعبه اخذ رای شامل 52 شعبه ثابت و یک شعبه سیار پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در سطح شهر ایرانشهر اندیشیده شده است.
فرماندار اظهار داشت: رای گیری الکترونیکی آزمایشی شواری شهر در پنج نقطه شهر ایرانشهر به منظور آشنایی شهروندان همه روزه برگزار می شود تا مردم با نحوه رای گیری با دستگاه الکترونیکی اخذ رای آشنا شوند.
فرماندار ایرانشهر با اشاره به اینکه وظیفه ما در اجرای انتخابات عمل به قانون است، گفت: در سطح این شهرستان 182شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.
داوودی افزود: با الکترونیکی شدن انتخابات شورای شهر در ساعات پایانی شب می توانیم افرادی که رای اعتماد مردم را کسب کردند، معرفی کنیم.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
7314**8006 **6081 خبرنگار: محمد هادی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.