به گزارش ایرنا علی اوسط هاشمی روز شنبه در نشست شورای استاندارد سیستان و بلوچستان گفت: این استان گلوگاه صادرات و واردات کالاست که می توان از این ظرفیت با در نظر گرفتن استاندارد به بهترین شکل بهره گرفت.
وی بر برگزاری یک دوره آموزشی استاندارد بین کشورهای همسایه تاکید کرد.
وی بیان کرد: می خواهیم استاندارد را در نگاه ها توسعه دهیم تا عمومیت یابد زیرا تحقق این مهم می تواند جامعه را از بازرسی بی نیاز کند.
وی بیان کرد: نظم دادن به استاندارد یک ضروت است تا بتوانیم راه را بر هرگونه جعل و کاهش کیفیت دشوار کنیم.
هاشمی اظهار داشت: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه آن افزون بر هزار کیلومتر فاصله دارد باید در زمینه استاندارد، ساز و کارهایی که بتواند مسئولان استانی را در این حوزه در مسیر اهداف یاری کند به صورت مشترک تدارک دیده شود.
وی بر استاندارد سازی محیط کار تاکید کرد و گفت: با توجه به بروز برخی رخداددهای دلخراش در زمینه کار در کشور نظیر معدن زغال سنگ آزادشهر در هفته گذشته این بخش باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی**انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.