به گزارش ایرنا، سرپرست گروه سرمایه گذاری شرکت ژاپنی (کیومیورا) KYOMURA پس از بازدید از ظرفیت های اقتصادی چابهار در جمع مدیران سازمان منطقه آزاد اظهار داشت: چابهار ظرفیت های خوبی در زمینه شیلات، آبزیان دریایی، تجارت و بازرگانی دارد.
«سوگاکو کیمیورا» هدف از سفر هیات سرمایه گذاری کشور ژاپن را بررسی زمینه های سرمایه گذاری در حوزه شیلات و آبزیان بندر راهبردی چابهار عنوان کرد.
وی افزود: پس از بررسی و ارزیابی ها در زمینه شیلات و آبزیان اقدامات لازم برای فعالیت انجام خواهد شد.
وی گفت: پرورش آبزیان، صید تن ماهیان و عرضه غذاهای دریایی از جمله اهداف این شرکت است که سبب اشتغال و توسعه می شود.
سرپرست گروه سرمایه گذاری شرکت ژاپنی (کیومیورا) KYOMURA و یکی از مدیران فنی این شرکت تصریح کرد: تمایل داریم درخصوص فرآوری غذاهای دریایی، صید تن ماهی و خاویار، پرورش آبزیان، تهیه و فروش غذاهای دریایی به صورت عمده یا در رستوران های عرضه کننده غذاهای دریایی سرمایه گذاری کنیم.
وی گفت: شرکت کیومیورا KYOMURA در سال 1985 توسط آقای کیوشی کیمیورا در زمینه فروش عمده غذاهای دریایی و مدیریت رستوران غذاهای دریایی راه اندازی شده است.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار نیز اظهار داشت: چابهار یکی از بهترین نقاط ایران برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی است و می تواند برای هر سرمایه گذاری سودآور باشد.
سعید عیسی زاده افزود: سازمان منطقه آزاد چابهار تمامی زمینه های سرمایه گذاری را در کوتاه ترین زمان برای شرکت و افراد فعال اقتصادی و سرمایه گذاری فراهم می کند.
وی به تسهیلات و مزیت های سرمایه گذاری در این منطقه اشاره کرد و افزود: منطقه آزاد چابهار از شرکت های ژاپنی جهت سرمایه گذاری در این منطقه استقبال می کند.
وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد چابهار در سال 1372 در زمینی به مساحت 14 هزار هکتار و در 9 پیکره راه اندازی شده است و برای توسعه تجارت و ترانزیت به کشورهای همسایه می تواند نقش مهمی داشته باشد.
به گزارش ایرنا، هیات سرمایه گذار کشور ژاپن از زیرساخت و ظرفیتهای تجاری، بازرگانی، شیلات و بنادر صیادی و گردشگری چابهار نیز دیدن کردند.
منطقه آزاد و بندر چابهار در 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در ساحل دریای عمان و همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
3043**6081 خبرنگار: رستم کریمی نژاد ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.