نماینده مردم سیستان در مجلس، گفت: مخالفان دولت آمده‌اند تا با دروغ، تهمت و تخریب از عدم آگاهی مردم به نفع خود استفاده کنند

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد علی کیخا عصر امروز در آیین افتتاحیه ستاد حسن روحانی در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: ایران به مشارکت همه ایرانیان در انتخابات نیاز دارد و مردم سیستان و بلوچستان باید در کنار یکدیگر به توسعه استان بیاندیشند‌.

کیخا تاکید کرد: نمایندگان مردم در سیستان و بلوچستان باید در راستای توسعه تمام استان تلاش کنند و لازم است از مرزبندی‌هایی که عده‌ای برای تامین منافع خود در طول دهه‌های گذشته ایجاد کرده‌اند خارج شویم .

وی اضافه کرد: ما در انتخابات شرکت می کنیم زیرا سیستان و بلوچستان ولایتمدار ترین مردم ایران را دارد و اگر میخواهیم به فرمان مقام معظم رهبری عمل کنیم باید بالاترین سطح‌ مشارکت را در انتخابات داشته باشیم .

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به دلیل حضور دکتر ظریف در دولت به روحانی رای می‌دهیم زیرا مدیریت دکتر ظریف ما را با دنیا آشتی داد .

وی با اشاره به اینکه شرایط ایران در تقابل با دنیا بود و با دیپلماسی این دولت اکنون در تعامل با همه کشورها قرار دارد،افزود: این دولت بود که اسرائیل و عربستان را عصبانی کرد و باید قدرشناس این دولت بود .

کیخا تاکید کرد: ما آمده‌ایم از وزیر نفت دولت برای برجام نفتی دفاع کنیم‌.

وی اذعان داشت: من به عنوان نماینده مردم آمده‌ام از دولت تشکر کنم زیرا توانسته سهم نفت ایران را برگرداند .

کیحا عنوان کرد: ما آمده ایم از برنامه طرح تحول سلامت ‌دفاع کنیم و بگوئیم این دولت در فنی کردن بخش کشاورزی به بهترین شکل عمل کرده است .

وی افزود: همین یک حرف‌ مرحوم رفسنجانی برای رای به دکتر روحانی کافیست که برای ایران استمرار این دولت نیاز است.

نماینده مرم سیستان در مجلس شورای اسلامی‌تصریح کرد: مخالفان دولت با دروغ، تخریب و تهمت قصد دارند از عدم آگاهی مردم به نفع خود استفاده کنند.

کیخا خاطر نشان کرد: هر چند نقدهایی هم به دولت داریم و بعد از پیروزی در برخی ارکان نیاز به پوست اندازی دارد اما دلیل نمی‌شود که موفقیت های این دولت را نادیده گرفت.

وی در پایان گفت: واجب است رای دهیم و عاقلانه‌ترین کار انداختن رای به نفع دکتر روحانی در صندوق‌های رای است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.