به گزارش دریافتی ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی روز شنبه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و گسترش چتر اطلاعاتی خود در جنوب استان به سرنخ هایی از فعالیت یک باند بزرگ دست یافتند که نشان می داد اعضای این باند مسلح، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مناطق صفر مرزی با استفاده از خودروهای تندرو بارگیری کرده و قصد انتقال به عمق کشور را دارند.
وی اظهار داشت: اعضای این باند که با یک دستگاه خودرو سبک در حال جابجایی مواد مخدر بودند به صورت مداوم مورد پایش تخصصی یگان های اطلاعاتی قرار داشتند تا اینکه در منطقه بمپور شهرستان ایرانشهر وارد کمین تکاوران پلیس شدند و در حالی که قصد تغییر مسیر و فرار از منطقه را داشتند، به صورت مسلحانه با تیم های عملیاتی پلیس درگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه، ماموران انتظامی ضمن توقیف خودروی حامل مواد مخدر، یک قاچاقچی حرفه ای را دستگیر و در بازرسی خودرو 155کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.
وی افزود: در ادامه این عملیات با شناسایی منزل این قاچاقچی، در بازرسی از محل یک تن و 270کیلو گرم تریاک کشف و ضبط و یک دستگاه خودرو دیگر متعلق به اعضای این باند نیز در محل توقیف شد.
سردار رحیمی با اشاره به اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر در شهرستان سراوان، افزود: در تعاقب اقدامات شبانه روزی، ماموران انتظامی شهرستان سراوان از دپو محموله مواد مخدر در ارتفاعات منطقه 'گُشت' با خبر شده و با اشراف اطلاعاتی محل دپو مواد مخدر را شناسایی و در پاکسازی منطقه 98 کیلوگرم تریاک کشف کردند و تلاش های گسترده برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.
8006**6081 دریافت کننده: نرگس تیموری ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.