به گزارش ایرنا مردم ولایتمدار شیعه و سنی زاهدان پس از اقامه نماز جمعه و نماز میت، پیکر شهید پودینه را از محل مصلی قدس به سمت گلزار شهدا تشییع و در گلزار شهدا بهشت مصطفی زاهدان خاکسپاری کردند.
مردم مومن و ولایتمدار زاهدان با سردادن شعارهای مختلف در مراسم تشییع این شهید پیگیری مقامات قضایی و مسئولان را برای مجازات عاملان شهادت 9 مرزبان در حادثه تروریستی میرجاوه خواستار شدند.
آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان و سردار سرتیپ قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا و شماری از مسئولان استانی و محلی به همراه اقشار مختلف مردم و خانواده معزز شهدا در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید علی پودینه حضور داشتند.
همچنین پیکر سربازان وظیفه حجت کاظمی، صادق خدادادی، امیرمحمد مکاری، مهدی امینی، حسین طاهریان و معین بیانی که در حادثه تروریستی میرجاوه به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند صبح امروز با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم از فرودگاه بین المللی زاهدان به مقصد مشهد مقدس انتقال یافت.
پیکر شهید ستوان سوم حمیدرضا جهانتیغ نیز همزمان با شهید پودینه پس از اقامه نمازجمعه در زابل تشییع و خاکسپاری شد.
پیکر پاک یک شهید دیگر نیز به زادگاهش کرمان منتقل شده است.
12 نفر از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و 9 سرباز وظیفه حدود ساعت 19 چهارشنبه شب در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه سیستان و بلوچستان به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفتند.
به گفته استاندار سیستان و بلوچستان در این اقدام تروریستی سه درجه دار و 6 سرباز وظیفه مرزبانی بر اثر تیراندازی تروریستها به شهادت رسیده، 2 سرباز وظیفه زخمی شده و یک سرباز وظیفه زخمی نیز توسط اشرار و تروریستها ربوده شده است.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.