رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این بیمارستان صحرایی از امروز تا نهم اردیبهشت ماه جاری در محل بیمارستان ولایت راسک به منظور ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به مردم محروم این شهر راه اندازی شد.
دکتر ایرج ضاربان ادامه داد: افزون بر 17 پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص در رشته های اورولوژی، قرنیه، جراح چشم، ارتوپدی، بیوشیمی، گوارش، رادیولوژی، قلب، نورولوژیست، جراح عمومی، روانپزشک، داخلی و اطفال در این بیمارستان صحرایی به مردم راسک شهرستان سرباز خدمات بهداشتی درمانی رایگان ارائه می دهند.
وی اضافه کرد: پیش بینی می شود افزون بر هزار نفر از مردم سرباز از خدمات بهداشتی درمانی بیمارستان صحرایی سپاه بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا، راسک در فاصله 498 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ایرانشهر به چابهار واقع شده است.
استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazaheda
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.