صاحب گل صالحی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه عمرانی در مدت یکسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.
وی افزود: پل رودخانه رشکی نیکشهر 30 متر طول، 24 متر عرض و 2 دهانه دارد.
وی بیان کرد: با وجود محدودیت اعتباری و مشکلات اقتصادی شاهد اجرای طرح های مهم راهسازی نظیر پل رشکی، پل ملوران، اجرای روکش آسفالت و بازگشایی راههای ارتباطی هستیم.
وی بیان کرد: از مجموع 12 هزار و 238 کیلومتر راه حوزه اداره‌ کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان (ایرانشهر)، 2 هزار و 682 کیلومتر مربوط به شهرستان نیکشهر است.
فرماندار نیکشهر گفت: بیش از هزار و 500 کیلومتر راه روستایی این شهرستان خاکی، کوهستانی، رودخانه‌ ای و مالرو است.
صالحی خاطرنشان کرد: تامین سوخت، اختصاص اعتبار برای تعمیر و نگهداری راههای روستایی و اختصاص بیش از 40 دستگاه ماشین آلات راهسازی جدید از ضرورت های این منطقه است.
به گزارش ایرنا نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، از شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان های کنارک و چابهار، ازغرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.
شهرستان نیکشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، چانف به مرکزیت آهوران و مرکزی بر اساس سرشماری نفوس و مسکن آبان ماه سال 1395، 141 هزار و 894 نفر جمعیت دارد و در فاصله 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3043**3213خبرنگار: رستم کریمی نژاد**انتشاردهنده:اکبرنوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.