به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ احمد طاهری روز شنبه اظهار داشت: یگان های عملیاتی انتظامی شهرستان های سراوان، ایرانشهر و مهرستان با حضور و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در تعاقب اقدامات تخصصی، از فعالیت یک باند بزرگ و مسلح حمل مواد مخدر با استفاده از خودروهای کوهستانی در مسیرهای فرعی استان مطلع شدند.
وی افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتی، عصر روز گذشته ماموران پلیس محل تردد خودروهای متعلق به این باند را به همراه محل دپو مواد مخدر شناسایی کردند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران با آنان به صورت مسلحانه درگیر شدند که در این عملیات تکاوران پلیس علاوه بر توقیف پنج دستگاه خودرو و دستگیری پنج قاچاقچی، سه تن و 144 کیلوگرم تریاک، 357 کیلوگرم حشیش و 117 کیلو مرفین را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین از شناسایی یک باند مسلح مواد مخدر دیگر در نیکشهر خبر داد و اظهار داشت: بامداد امروز ماموران پلیس در مسیرهای فرعی این شهرستان به بنت یک دستگاه خودرو پژو 405 متعلق به قاچاقچیان را شناسایی کردند که سوداگران مرگ با مشاهده یگان های پلیس، ضمن تغییر مسیر ناگهانی با آنان به صورت مسلحانه درگیر شدند.
سرهنگ طاهری گفت: قاچاقچیان مسلح که توان مقابله با یگان های عملیاتی پلیس را نداشتند بعد از یک ساعت درگیری، با بر جا گذاشتن خودروی خود و استفاده از ناهمواری های زمین از صحنه متواری شدند و ماموران در پاکسازی منطقه 521 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
وی افزود: 2 دستگاه خودروی قاچاقچیان در این 2 عملیات منهدم و 9 قبضه سلاح سبک نیز کشف شد و تلاش برای دستگیری سایر قاچاقچیان ادامه دارد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت و 19 شهرستان و 187 هزار و 502کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود.
3042**3213**6081 دریافت کننده: محدثه حیدری گرجی**انتشاردهنده: حیدرسرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.