رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست کشور را در این سفر جمعی از کارشناسان و مدیران حفاظت محیط زیست همراهی می کنند.
اشرفعلی حسینی از جمله برنامه های دکتر ابتکار را بازدید از مرکز پرورش تمساح پوزه کوتاه (گاندو)و منطقه حفاظت شده این گونه نادر جانوری در شهرستان سرباز، دیدار با محیط بانان و کارکنان پرتلاش محیط زیست، شرکت در جلسه تخصصی مدیران کل حفاظت محیط زیست کشور در چابهار و بررسی مشکلات زیست محیطی صنایع استقرار یافته در چابهار عنوان کرد.
وی ادامه داد: دیدار با خانواده آسیب دیده از تمساح که در سال گذشته فرزند خردسال آنان طعمه این جانور شد از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به چابهار است.
شهرستان چابهار براساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر و 48 هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
3043**6081 خبرنگار: رستم کریمی نژاد ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.