به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حسین مسگرانی اظهار داشت: با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی،گسترش فعالیت‌های فرهنگی وهنری مرتبط باسیره اهل بیت(ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده‌تر این عرصه معنوی سومین جشنواره هنرهای گرافیک رضوی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی سیستان وبلوچستان افزود: نحوه برگزاری این جشنواره دربخش مسابقه رقابتی براساس محورهای تعیین شده برای جشنواره که هنرمندان رشته گرافیک می‌توانند با ارسال آثار که از سوی داوران مورد بررسی قرار خواهد گرفت در این بخش شرکت کنند و در بخش غیررقابتی که بر اساس محورهای تعیین شده جشنواره است که با دعوت از اساتید عرصه گرافیک جهت ارسال آثار به منظور شرکت در نمایشگاه صورت می‌گیرد.

دبیر سومین جشنواره گرافیک رضوی سیستان و بلوچستان ادامه داد: "مسعود نجابتی" از قم، "محمد خزایی" از تهران، "مسعود شاکری" از مشهد و "سعیدمحمد شه‌بخش" از سیستان وبلوچستان این جشنواره را داوری می‌کنند.

مسگرانی با اشاره به آخرین مهلت ارسال آثار که دهم خردادماه است، خاطرنشان کرد: در بخش ویژه این جشنواره به تولید آثاری پرداخته می‌شود که محتوا و مضمون آثار حول محور کرامت انسانی با الهام از آموزه های رضوی، اهل بیت (ع) و قرآن کریم باشد. سومین جشنواره گرافیک رضوی سیستان و بلوچستان همزمان با دهه کرامت در زاهدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608312
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.