به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، محمدحسین اشرفی اظهار داشت: با تحقیقات و بررسی‌های اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) مشخص شد فردی در شهرستان چابهار به ورود تعداد 3 هزار و 757 رأس دام سنگین قاچاق اقدام کرده، که دام‌ها نیز اتلاف یا هدر رفته است.

سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا و با شکایت گمرک پرونده برای رسیدگی قانونی در تعزیرات حکومتی چابهار تشکیل شد.

وی ادامه داد: در بررسی‌های بعدی توسط شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی چابهار مشخص شد هیچگونه ثبت سفارش و تشریفات قرنطینه‌ای جهت صدور گواهی بهداشتی واردات دام صورت نگرفته، حقوق و عوارض گمرکی نیز پرداخت نشده و متهم نیز از عوامل فعال  در زمینه خرید و فروش دام به صورت عمده است.

اشرفی اظهار داشت: شعبه رسیدگی کننده با توجه به اظهارات متهم، مستندات موجود در پرونده و بررسی‌های صورت گرفته تخلف را وارد دانسته  و متخلف را از حیث قاچاق و اتلاف 3 هزار و 757 رأس دام به پرداخت 23 میلیارد و 322 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608276
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.