به گزارش ایرنا، مولوی عبدالصمد کریم زایی درخطبه های نماز جمعه اهل سنت این هفته ایرانشهر اظهار داشت: امروز فضای مجازی آفتی برای پخش درغگویی، تهمت و انعکاس اخبار به دور از واقعیت شده است.
وی ادامه داد: از آنجایی که افرادی که در فضای مجازی مطالب خلاف واقعیت را منتشر می کنند شرعا و قانوعا محکوم هستند و مسئولان باید با آنان برخورد جدی کنند.
وی اضافه کرد: متاسفانه مردم بدون تحقیق تحت تاثیر مطالب فضای مجازی قرار می گیرند و حرکاتی انجام می دهند که به منطقه خسارت وارد می کند.
وی بیان کرد: هر کس خواسته ای دارد باید از طریق قانون پیگیری کند نه اینکه چوب به دست گیرد و راه ببندد.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: این گونه حرکات صدمه به موقعیت منطقه، اقتصاد و مسائل دیگر وارد می کند و دشمنان نیز از این فرصت ها سوء استفاده می کنند.
مولوی کریم زایی اظهار داشت: مردم هوشیار باشند و به فضای مجازی زیاد دقت نکند و هرکاری را با عقل و منطقه دنبال کنند و قانون را ملاک قرار دهند.
وی از تقوا و وحدت به عنوان 2 نیروی عظیم اجتماعی برای پیروزی مسلمانان در برابر کفر جهانی یاد کرد و افزود: تا زمانی که مسلمانان به این 2 نیرو عمل کنند هم ملت و حاکمیت حرف نخست را در دنیا می زند.
وی تاکید کرد: اگر امروز آتش فتنه بین مسلمانان روشن شده و سرگردان هستند بخاطر نفوذ بیگانگان، بی تقوایی و نبود وحدت بین آنان است.
7314 **7316**3213**6081 خبرنگار: محمد هادی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.