به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان با اشاره به نام‌گذاری سال تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال» اظهار داشت: ضرورت دارد در سال جاری همه مسئولان و مردم در کنار هم در راستای تحقق شعار سال گام بردارند و با یک برنامه‌ریزی دقیق تولید و اشتغال را در معنای واقعی محقق کنند.

امام جمعه موقت زاهدان با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان باید حمایت بیشتری از تولیدات داخلی داشته باشند، افزود: تک تک ما وظیفه داریم کالای داخلی مصرف کنیم تا بتوانیم از این راه به تقویت اقتصاد کشور کمک کنیم البته تولیدکنندگان هم باید کیفیت محصولات را افزایش دهند و قیمت‌های منصفانه تعیین کنند تا مردم به کالای ایرانی اعتماد کنند.

وی بیان کرد: امسال در کشور 2 انتخابات بسیار مهم در پیش رو داریم که  حضور گسترده در دو رویداد مهم و حساس از اهمیت بالایی برخوردار است. همانطور پیش از این نیز در عرصه‌های مختلف ملت ایران همواره به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته‌اند، در انتخابات پیش رو نیز لبیک به فرمان رهبری و حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی وظیفه‌ای همگانی است.

حمیدی ادامه داد: دومین موضوع حائز اهمیت در انتخابات، شناخت و انتخاب اصلح است. مردم باید از میان کاندیداهایی که مورد تایید قرار می‌گیرند و صلاحیت‌های حداقلی را دارند، پس از تحقیق و مطالعه بهترین را انتخاب کنند.

امام جمعه موقت زاهدان خاطرنشان کرد: اصلح کسی است که دلسوز مردم و نظام باشد و همواره در راه اعتلای نظام گام برداشته باشد. همه ما وظیفه داریم به شناخت، معرفی و انتخاب فرد اصلح کمک کنیم.

وی ادامه داد: در 2 انتخابات پیش رو افرادی باید انتخاب شوند که اقتدار ملت ایران را در داخل کشور و جهان رقم بزنند و مایه افتخار ملت ایران باشند. امیدواریم به فضل خداوند همه ما از این آزمون سرباند بیرون آییم.

حمیدی با اشاره به حمله اخیر آمریکا به پایگاه هوایی سوریه گفت: آمریکا با پرداختن به یک دروغ بزرگ و به بهانه واهی استفاده سوریه از سلاح شیمیایی پایگاه هوایی سوریه را مورد حمله قرار داد که در حقیقت این اقدام با هدف دمیدن روح تازه در کالبد تروریست‌ها انجام شده است.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: همه این اقدامات برای دفاع از تروریست‌هایی صورت می‌گیرد که خود آمریکا و دیگر متحدانش آنها را پرورش داده‌اند. ما این حمله را اقدامی خطرناک می‌دانیم که موجب شعله‌ور شدن آتش جنگ در منطقه می‌شود و آن را محکوم می‌کنیم.

وی به 20 فروردین‌ماه، سالروز ملی شدن فناوری هسته‌ای اشاره کرد و گفت: 20 فروردین روزی بزرگ است که نشان داد ما می‌توانیم در شرایط تحریم روی پای خود بایستیم و با تکیه بر توان داخلی به مهم‌ترین و بروزترین دستاوردهای علمی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607436
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.