رضا شهرکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت:  امسال با هدف حمایت از خانواده‎های فاقد سرپناه، احداث 300 واحد مسکونی با 50 مترمربع زیربنا برای مددجویان یتیم و زنان سرپرست خانوار استان در دست اقدام است.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: پروژه احداث منازل مسکونی بر اساس اعلام سهمیه سالیانه از سوی کمیته امداد کشور برای مددجویان با اولویت مناطق محروم برنامه‌ریزی شده و احداث واحدهای مسکونی مددجویان استان حداکثر تا پایان نیمه نخست سال جاری به اتمام رسیده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد طبق تفاهم‌نامه‌هایی که با بنیاد مسکن، نظام‌ مهندسی و سپاه پاسداران منعقد کرده، عملیات کمک به خرید و ساخت مسکن مددجویان روستایی و شهری متقاضی را با رعایت اصول فنی و نظارت دقیق مهندسی در دستور کار خود قرار داده که این امر سبب شده احداث و بهسازی مسکن مددجویان با روند مناسب و کیفیت و استحکام بیشتری انجام شود.

شهرکی با اشاره به اینکه مددجویان فاقد حامی جهت تأمین سهم آورده، ضمانت و اقساط تسهیلات وام در اولویت بهره‌مندی خدمات عمرانی این نهاد قرار دارند، افزود: کمیته امداد پیگیر ارائه خدمات هدفمند برای برطرف‌سازی بخشی از نیاز خانواده‌ها با اولویت تخصیص اعتبارات در سرفصل احداث و خرید مسکن مددجویی است.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مقاوم‌سازی، احداث حمام، احداث آشپزخانه، احداث سرویس بهداشتی  و تخصیص اعتبار برای تعمیرات کلی و جزیی منازل مددجویی و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام شهری و روستایی از دیگر اقدامات این نهاد برای جامعه هدف است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606122
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.