فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بامداد جمعه با تلاش یگان های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، فردی که به دلیل اختلافات خانوادگی معلمی را در شهرستان سراوان با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی روز جمعه اظهار داشت: در پی قتل مسلحانه معلمی در شهرستان سراوان در تاریخ پنجم اسفند امسال، کارآگاهان پلیس بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از وقوع این قتل با پایش های میدانی، سرنخ هایی از اختلافات قومی و خانوادگی در وقوع این قتل به دست آوردند و در ساعات اولیه هویت متهم فراری را که از بستگان مقتول بوده، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متهم به قتل دارای سوابق کیفری از جمله اعتیاد به مواد مخدر و سرقت بوده، تصریح کرد: طی اقدامات فنی و اشراف یگان های اطلاعاتی پلیس، تمام محل های تردد احتمالی این متهم مسلح به صورت نامحسوس زیر نظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: در پی این اقدامات، متهم فراری بامداد امروز در منزلی در حاشیه شهرستان سراوان به همراه فردی که در اختفای وی همکاری داشت در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار رحیمی افزود: متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به انجام قتل این معلم اعتراف و انگیزه خود را از قتل اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد.

ایوب حسین زهی» فرهنگی ساکن منطقه گشت شهرستان سراوان در جنوب شرق استان پنجم اسفند ماه در منزلش به قتل رسید.

سراوان مرکز این شهرستان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.