بیژن سرابندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کمک هزینه با همکاری خیران مرتبط با انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ایرانشهر اهدا شده است.
وی بیان کرد: همچنین 240 کارت هدیه 500 هزار ریالی به خانواده های این زندانیان اهداء شده است.
وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون به 150 نفر از فرزندان مددجویان زندان ایرانشهر سبد تحصیلی هر کدام به ارزش 600 هزار ریال اهداء شده است.
وی تصریح کرد: زندانیان نیز بخشی از جامعه هستند که متاسفانه با ارتکاب جرم به زندان افتادند و خانواده های آنان نیز ناخواسته متحمل آسیب های اجتماعی می شوند که امید است با اقدامات حمایتی مشکلات معیشتی خانواده های زندانیان کاهش یابد.
رئیس اداره زندان ایرانشهر گفت: بیش از 300 میلیون ریال نیز امسال کمک های موردی به خانواده های زندانیان این شهرستان تعلق گرفته است.
سرابندی اظهار داشت: کمک شهریه دانشگاه به فرزندان زندانیان، پرداخت کمک هزینه به خانواده مددجویان، برگزاری کلاس های مهاتی و دوره های آموزش فنی و حرفه ای برای زندانیان، خرید عصا، عینک و ویلچر از جمله حمایت های اداره زندان ایرانشهر از زندانیان و خانواده های آنان است.
وی تصریح کرد: خوشبختانه تعامل خوبی با نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی برای حمایت از خانواده زندانیان در ایرانشهر وجود دارد.
شهرستان ایرانشهر در فاصله 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار - بم واقع شده است.
3213**3042 خبرنگار: اکبر نوری **انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.