به گزارش ایرنا مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این مراسم در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی زابل اظهار داشت: اقدام جهادی مرکز رویش مهر در این استان با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.
علیرضا نخعی افزود: مهمتر از افتتاح فضای فیزیکی در مدرسه، تحول فکری و دگرگونی معنوی است که امروز اتفاق افتاده و اثرات آن در طول سال های بعد مشاهده می شود.
وی گفت: مدارس باید در زمینه فضای حاکم عاطفی، مناسبات میان معلم و دانش آموز، روابط انسانی و بسترسازی توسعه خلاقیت روش تدریس متحول شود.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: آموزش مسائل فنی و هنری از جمله وظایف مدارس برای تربیت افراد موفق در جامعه است.
وی از اقدام جهادی مرکز رویش مهر تهران در سیستان وبلوچستان قدردانی کرد.
مدیر مرکز رویش مهر نیز در این مراسم گفت: فضای آموزش کنونی کشور نیاز به اقدامی جهادی دارد که در این 6 ماه این موسسه در سیستان حضور یافت و این نگاه را در میان مدیران و دبیران این منطقه به خوبی مشاهده کرد.
حمید خان محمدی افزود: در اقدامی جهادی مدیر باید رهبر مدرسه و معلم باید رهبر کلاس باشد تا خروجی مناسبی از دانش آموزان داشته باشیم.
وی اظهارداشت: دوره های آموزشی موسسه رویش مهر به میانه رسیده و شماری از معلمان و مدیران مدارس برای حضور در کارگاههای مختلف به تهران اعزام می شوند.
به گزارش ایرنا در این مراسم از مرکز رویش مهر و خیران اندیشه ساز و مدیران و دبیران آموزش و پرورش شمال سیستان و بلوچستان شرکت کننده در کارگاه های دانش افزایی تقدیر شد.
منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز در شمال استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7317**3042 خبرنگار: حامد غلامی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.