به گزارش معاونت اجتماعی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سرتیپ دوم پاسدار سعید کمیلی روز سه شنبه اظهار داشت: شب گذشته ماموران هنگ مرزی میرجاوه با اشرافیت اطلاعاتی و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله مواد مخدر به وسیله خودرو به داخل کشور آگاه شدند که بلافاصله با اجرای کمین های هدفمند مسیرهای احتمالی تردد آنان را به کنترل خود در آوردند.
وی بیان کرد: مرزداران پس از ساعتی کمین، خودروهای حامل مواد مخدر را مشاهده کردند و به منظور جلوگیری از ورود این محموله به داخل کشور سریعا وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان که توان درگیری با مرزداران را نداشتند با استفاده از تاریکی شب و نزدیکی به منطقه صفر مرزی به سمت کشور پاکستان متواری شدند.
وی خاطر نشان کرد: در این عملیات ماموران ضمن هلاکت یک قاچاقچی و توقیف 2 دستگاه خودرو تویوتا، موفق به کشف 968 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.
وی همچنین از اجرای یک عملیات موفقیت آمیز دیگر در مرزهای شمالی سیستان و بلوچستان خبرداد و گفت: مرزداران هنگ مرزی زابل از تحرک قاچاقچیان در نوار مرزی آگاه شدند و بلافاصله با حضور در محل و برخورد سریع، سوداگران مرگ را مجبور به عقب نشینی کردند.
وی افزود: ماموران در پاکسازی محل انواع مواد مخدر شامل 140 کیلو و 250 گرم تریاک، 78 کیلو و 400 گرم حشیش و 10 کیلو و 700 گرم هروئین را کشف کردند.
3213**3042 دریافت کننده: اکبر نوری **انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.