به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی روز یکشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های مهرستان و سیب و سوران در سلسله عملیات های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، یک باند بزرگ که با استفاده از خودروهای کوهستانی قصد جابه جایی مواد در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.
وی افزود: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد مسیرهای تردد اعضای این باند، بامداد امروز یگان های عملیاتی پلیس با شناسایی خودوهای قاچاقچیان و در درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری 2 نفر از این قاچاقچیان، توقیف چهار دستگاه خودرو پژو 405 و کشف 687 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.
وی با اشاره به یک عملیات موفق دیگر گفت: ماموران انتظامی سراوان یک باند دیگر قاچاقچیان مسلح را که در ارتفاعات این شهرستان در حال تردد بودند شناسایی کردند و به صورت مسلحانه با آنان درگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به دلیل ناتوانی در مقابله با آتش پر حجم پلیس متواری شدند و ماموران در پاکسازی منطقه، 410 کیلو تریاک را کشف کردند.
وی افزود: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است.
3042** دریافت کننده و انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.