مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف ایجاد ساختار مناسب برای ساماندهی طراحی، تولید و پوشاک استان، زمینه سازی کشف استعدادها و خلاقیت های نو مرتبط با پوشاک اسلامی و آگاهی سازی مردم منطقه با مقوله لباس ایرانی افتتاح شده است.
حسین مسگرانی افزود: این نمایشگاه در سه بخش پوشاک اقوام سیستان و بلوچستان، مانتو اجماع و مانتوی مجلسی در حال برگزاری است.
وی تصریح کرد: 100 اثر از هنرمندان شهرستان های ایرانشهر، چابهار، خاش، زابل و زاهدان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این نمایشگاه با همکاری دبیرخانه کارگروه مد و لباس این نهاد و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد ملی مد و لباس ایران اسلامی و موسسه فرهنگی و هنری زیور شرق زاهدان برگزار شده است.
وی افزود: نمایشگاه مد و لباس سیستان و بلوچستان از امروز تا 19 اسفند در ساعات 9 و 30 دقیقه تا 12 و 17 تا 19 برای بازدید علاقه مندان دایر است.
استان هنرپرور سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
7316**3042 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.