به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی اکبر کیخا در خطبه های نماز جمعه این هفته زابل اظهار داشت: درد مرز و نبود اشتغال را نباید ائمه جمعه به تنهایی داد بزنند بلکه نمایندگان باید در مجلس پیگیر این موضوعات باشند و صدای مردم را به گوش مسئولان برسانند.
وی با بیان اینکه تمام مردم سیستان 2 نماینده خود در مجلس شورای اسلامی را که از سرمایه ها و نخبه های منطقه هستند قبول دارند اظهار داشت: دست هایی که قصور می کنند و باعث بدبینی مردم نسبت به نظام اسلامی می شوند بودنشان در مسئولیت حرام است و باید این دست قطع شود.
امام جمعه زابل ادامه داد: نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی که به امور کل کشور ورود خوبی دارند در امور مخصوص منطقه ورود جدی تری داشته باشند تا نشاط و شادابی در جامعه بیشتر شود.
وی تصریح کرد: مردم انتظار دارند دردهایشان دیده شود دردهایی که به دفعات زیاد از تریبون مقدس نمازجمعه که خطیب می بایست فقط برای خدا حرف بزند بیان می شود.
حجت الاسلام کیخا با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال 1357 و آغاز هفته احسان و نیکوکاری بیان کرد: یکی از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع از مظلوم است و در وهله نخست مسئولیت آن به عهده مسئولان است.
وی افزود: اولویت نخست کمک و احسان به خانواده و پس از آن همسایه و نیازمندان است.
امام جمعه زابل از هیات های مذهبی، علما و رحانیون اعزامی از قم و مشهد به منطقه سیستان و مسئولان برای سیاه پوش کردن سطح شهر و برپایی محافل و مجالس فاطمیه تقدیر کرد و گفت: شرکت در محافل اهل بیت (ع) بهترین فرصت برای تهذیب نفس و تقرب به درگاه خداوند است.
7317**6081 خبرنگار: حامد غلامی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.