به گزارش ایرنا، هوشنگ ناظری روز پنجشنبه در همایش فرمانداران سیستان و بلوچستان در فرمانداری شهرستان زابل اظهار داشت: اقدامات انجام شده دولت تدبیر و امید در هر نقطه از این استان به نفع مردم تمام استان و کشور است.
وی ادامه داد: ازجمله اقدامات تاثیرگذار دولت یازدهم در این استان می توان به پروژه عظیم گاز رسانی به سیستان و بلوچستان، ایجاد کارخانه های متعدد، توسعه شبکه های انرژی و بسیاری از فعالیت های دیگر اشاره کرد.
وی افزود: آبرسانی به 46 هزار هکتار از اراضی منطقه سیستان که از طرح های بسیار مطلوب و آینده نگر این دولت محسوب می شود سبب رونق کشاورزی و بهبود شرایط در این منطقه خواهد شد.
فرماندار زابل تصریح کرد: رویکرد دولت یازدهم مبتنی بر رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و توسعه همه جانبه در سیستان و بلوچستان بوده است.
ناظری همچنین از همکاری مطلوب فرمانداران سیستان و بلوچستان با کاروان متشکل از ائمه جمعه، مسئولان، نمایندگان مردمی و خبرنگاران منطقه سیستان که چندی قبل به منظور بازدید از طرح های مختلف دولت یازدهم به سراسر استان سفر کردند تقدیر کرد.
فرماندار شهرستان قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان نیز در این همایش اظهار داشت: وحدت و همدلی واقعی در این استان به همت دولت یازدهم رقم خورده است و اینک پدیده دولت ملت در آن محقق شده است.
حمیرا ریگی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان که تا پیش از این به عنوان یک تهدید معرفی شده بود اینک با تلاش های دولت تدبیر و امید به یکی از فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری جهان تبدیل شده است.
وی بیان کرد: شهرستان قصرقند به دلیل عقب ماندگی های تاریخی و ثابت ماندن به عنوان یک بخش سالهای زیادی با مشکلات متعع رو به رو بود درحالیکه پس از اعلام آن به عنوان یک شهرستان اینک تحول عظیمی در بخش بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و سایر بخش ها به ویژه بخش های اقتصادی آن ایجاد شده است.
وی افزود: هم اینک پروژه های عمرانی شهرستان قصرقند تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
فرماندار شهرستان هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: توجه دولت یازدهم به منطقه سیستان سبب شده است تا در سه سال اخیر 170 کیلومتر راه آسفالت روستایی در این شهرستان به بهره برداری برسد.
محمدعلی پیری با اشاره به مرزی بودن شهرستان هیرمند ادامه داد: به منظور بهبود شرایط بازاچه های مرزی باید بخشی از درآمدهای این بازارچه ها درون این مراکز هزینه شود.
وی تصریح کرد: سایت اداری شهرستان هیرمند هم اینک 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
همایش فرمانداران سیستان و بلوچستان از روز گذشته در سایت شهر سوخته آغاز شد و امروز با حضور استاندار در فرمانداری زابل ادامه یافت.
7311** 6081 خبرنگار: اسماعیل مرادقلی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.