به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن خدری روز پنجشنبه در همایش فرمانداران سیستان وبلوچستان در سرسرای فرمانداری زابل افزود: امنیت در سیستان وبلوچستان نتیجه متمرکز شدن دستگاههای دست اندرکار در مسائل امنیتی است و باید دیگر دستگاهها نیز به صورت متمرکز برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.
وی اظهارداشت: در سفر اخیر امامان جمعه به سراسر استان و بازدید از پروژه های راه آهن، پتروشیمی و اسکله های استان شاهد برنامه های طولانی مدت و چشم انداز خوبی از سوی دولت در استان بودیم که اگر این اقدامات با روند کنونی ادامه داشته باشد شاهد شکوفایی استان خواهیم بود.
امام جمعه زهک با بیان اینکه راه آهن و پتروشیمی از اقدامات خوب دولت در استان است ادامه داد: مردم باید از اقداماتی که نظام جمهوری اسلامی در استان سیستان وبلوچستان انجام می دهد آگاه شوند.
وی گفت: متاسفانه مرز در منطقه سیستان هنوز مدیریت واحد پیدا نکرده است به طوری که یک معبر مرزی پس از چند روز بازگشایی مجددا بسته می شود.
حجت الاسلام خدری تصریح کرد: تصمیمات در خصوص مرز در بالا دست گرفته می شود درحالی که در پایین دست این مصوبات دچار مشکل می شود.
وی بازگشایی معابر مرزی را خواستار شد و اظهارداشت: در خصوص درآمدهای مرزی شفاف سازی شود و بخشی از آن به منطقه اختصاص یابد.
به گزارش ایرنا همایش فرمانداران شهرستانهای 19 گانه سیستان وبلوچستان و مدیران کل استان از روز /چهارشنبه/ بمدت 2 روز در سایت جهانی شهرسوخته آغاز بکار کرد و امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در سرسرای فرمانداری زابل به کار خود پایان داد.
استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، فرمانداران، مدیران کل ادارات، امامان جمعه و معتمدان از معبر ورودی آب دشتمال رودخانه هیرمند به سیستان دیدن کردند.
سیلاب دشتمال از بامداد امروز رو به افزایش بود که اکنون میزان ورودی آب ثابت شده است.
7317 **6081 خبرنگار: حامد غلامی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.