به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه اظهار داشت: در تاریخ یکم ماه جاری از طریق مرکز فوریت های پلیس، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر از مفقود شدن خانمی 22 ساله با خبر شدند.
وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام تحقیقات میدانی و تخصصی از رفت و آمد فرد مفقود شده با خانمی که به صورت تنها در ساختمان مسکونی آنان زندگی می کرد مطلع شدند و دریافتند که این خانم پس از این اتفاق قصد خروج از شهرستان ایرانشهر را دارد بر این اساس مضنون را برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند.
وی تصریح کرد: با توجه به اظهارات ضد و نقیض فرد دستگیر شده در تحقیقات پلیس، کارآگاهان با هماهنگی مراجع قضایی از محل سکونت وی بازرسی کرده و بدن تکه تکه زن جوان مفقود شده را در سطل زباله بالکن کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: این متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به ارتباط نزدیک با مقتول که همسایه وی بود اعتراف کرد.
سردار رحیمی افزود: این متهم زن با همکاری دوستانش به نام رقیه و پیمان (برادر شوهر رقیه) با هدف سرقت طلاهای مقتول وی را به منزل خالی از سکنه خود کشاند.
وی ادامه داد: این متهم و همدستانش با مقتول درگیر شدند که در این درگیری مقتول بر اثر برخورد با میز، جان خود را از دست داد.
وی افزود: متهمان بدن مقتول را به قصد خروج از منزل تکه تکه کردند و طلاهای مقتول به ارزش 150 میلیون ریال را به سرقت بردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 2 متهم دیگر این پرونده نیز در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شدند، تصریح کرد: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده، فرد نگهدارنده طلاهای مقتول را به همراه طلای وی دستگیر کردند و متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.
3042** دریافت کننده و انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.