به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی روز سه شنبه اظهار داشت: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شناسایی و دستگیری شرور و تروریست مسلحی را که به دلیل شرارت های متعدد در جنوب استان تحت تعقیب بود آغاز کردند.
وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از هفته ها اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی روز گذشته محل تردد این شرور را در مسیرهای فرعی شهرستان خاش شناسایی کردند.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس این شرور و تروریست مسلح را در حالی که با یک دستگاه خودرو پژو پلاک مخدوش در حال تردد بود شناسایی کرده و زیر نظر قرار دادند که وی به محض مشاهده یگان های عملیاتی پلیس به صورت مسلحانه با آنان درگیر شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: این شرور سابقه 15 فقره سرقت مسلحانه خودرو در شهرستان های زاهدان، ایرانشهر و خاش، قتل یک بسیجی، راه بندی، جا بجایی مسلحانه مواد مخدر، گروگانگیری در کرمان، همکاری با گروه های معاند، حمله به پایگاه بسیج و چندین درگیری مسلحانه با ماموران پلیس را در پرونده خود داشته است.
سردار رحیمی تصریح کرد: یگان های عملیاتی پلیس در این درگیری مسلحانه ضمن به هلاکت رساندن این شرور مسلح از وی چهار قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه کلت کمری و مقادیر متنابهی مهمات کشف کردند.
وی افزود: در این درگیری یکی از ماموران نیروی انتظامی استان نیز مجروح شد.
7316**3042 دریافت کننده: عصمت جهانی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.