معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: همچنین 2 کارگاه آموزشی دیگر در این زمینه با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان در سایر شهرستان ها برگزار می شود.
مرتضی سلطانی نژاد اظهار داشت: اصحاب رسانه با شرکت در این کارگاه های آموزشی می توانند در قالب هنر با ظرافت های خاص قسمتی در رسانه خود را به امر روشنگری در زمینه اعتیاد اختصاص دهند.
وی بیان کرد: رسانه ها ابزار مناسبی برای آموزش به خانواده ها، اطلاع رسانی و جلب مشارکت عمومی برای پیشگیری از اعتیاد هستند و می توانند بازوی توانمندی برای دستگاه های فرهنگی باشند.
وی افزود: با اتکا به رسانه ها می توان مشارکت عمومی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد را افزایش داد.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اصحاب رسانه و هنرمندان باید با تولید محتوای خلاقانه آثار سوء مصرف مواد مخدر را بیش از پیش در میان اقشار مختلف جامعه تبیین کنند.
سلطانی نژاد اظهار داشت: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان در خط مقدم ورود و مبارزه با مواد مخدر قرار دارد، برگزاری چنین کارگاه هایی کمک بسیار زیادی به روشنگری جامعه هدف می کند.
وی افزود: خانواده ها نگران فرزندان خود هستند که دچار اعتیاد نشوند بنابر این شناخت انواع مواد مخدر و تبعات آن یک امر ضروری و لازم است.
3213 **3042 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.