سردار محمد قنبری روز چهارشنبه در این‌باره اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه شهرستان ایرانشهر دست یافتند.
وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر پس از چندین شبانه‌روز کار گسترده اطلاعاتی حوالی ساعت یک بامداد روز گذشته اعضای این باند مسلحانه را که با سه دستگاه وانت پیکاپ، پژو ۴۰۵ و سمند در حال جابجایی محوله موادمخدر در محور دشت سمسور - بزمان بودند، شناسایی و تحت نظر گرفتند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان با مشاهده ماموران انتظامی به سمت آنان تیراندازی و با سرعت سرسام‌آوری متواری شدند که پس از طی مسافتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، خودروها را با قانون بکارگیری سلاح در یکی از جاده‌های کوهستانی همان محدوده متوقف کردند.
وی ادامه داد: با متوقف شدن خودروها، درگیری مسلحانه آغاز و پس از سه ساعت قاچاقچیان در مواجهه با آتش پر حجم تکاوران پلیس و تنگ شدن عرصه بر خود با رها کردن محموله موادمخدر به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.
سردار قنبری تصریح کرد: در این عملیات مقتدرانه در پاکسازی از منطقه۲قاچاقچی دستگیر و در بازرسی از خودروها در مجموع ۳ تن و ۴۲۵ کیلو و ۴۴۷ گرم موادمخدر شامل ۲ تن و ۴۲۵ کیلو و ۴۴۷گرم تریاک، یک تن سوخته تریاک، ۱۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم شیشه، یک قبضه گرینف، ۳ جعبه نوار حاوی ۴۴۵ تیر جنگی، یک قبضه "سمینف" به همراه ۱۰ فشنگ جنگی، یک قبضه کلاش، ۹۰ فشنگ جنگی کلاش و یک قبضه کلت کمری کشف شد.
وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با موادمخدر تلاش می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.