غلامرضا گنجی روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از چند ماه گذشته با برگزاری نشست‌های مختلف مقدمات و زیرساخت‌های برگزاری انتخابات سالم و پرشور با حضور فرمانداران و بخشداران حوزه انتخابیه زابل برگزار شده است.

وی بیان کرد: هماهنگی و همدلی خوبی میان پنج فرمانداری زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز برای تبادل اخبار تا پایان انتخابات برقرار است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انتخابات به صورت مستقیم توسط مردم برگزار می‌شود گفت: همزمان با آغاز نام‌نویسی ۳۰ نفر از اقشار مختلف مردم و معتمدان منطقه سیستان به هیات نظارت معرفی که پس از تشکیل نشست این تعداد به ۸ نفر به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی و ۵ نفر علی البدل رای می‌دهد.

وی تاکید کرد: برگزاری انتخابات سالم و امانتداری از آرای مردم مورد تاکید مسئولان کشور است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد حتی یک رای از مردم جابه جا شود.

گنجی اظهارداشت: هیات اجرایی، نظارت و بازرسی برگزاری انتخابات را رصد می‌کنند و شعبه مستقل رسیدگی به تخلفات انتخابات در دادگاه پیگیر این تخلفات است.

وی تصریح کرد: مردم هر گونه تخلف از سوی داوطلبان و طرفداران آنها را به صورت مستند به حوزه انتخابیه زابل در طول برگزاری انتخابات اعلام کنند.

فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: سازمان‌ها و نهادهای دولتی به هیچ عنوان نمی‌توانند از امکانات دولتی در ساعات اداری و غیر اداری برای نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.