ایوب کرد روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله نخست طرح «ابرار» در سیستان و بلوچستان در قالب ۱۶ پروژه راه روستایی توسط چهار تیم راه‌سازی و راهداری تفتان خاش، توحید زاهدان، رسالت سراوان و وحدت سیستان در حال اجراست.
 وی افزود: ۲ کیلومتر راه روستایی دهنو سیدخان، هفت کیلومتر راه روستایی زرد- ترادگ و یک و نیم کیلومتر راه روستایی شهرک پیمان در سیستان و بلوچستان آماده آسفالت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از اتمام عملیات خاکبرداری در راه‌های روستایی دهمرده جنوبی، فخیره و عباس خان صفرایی به طول پنج و نیم کیلومتر خبر داد و افزود: بازسازی جاده‌های روستایی استان به منظور رونق گردشگری و افزایش اشتغال و همچنین اجرای طرح‌های توسعه اقتصادی در این مناطق در اولویت است.
 وی بازگشایی مسیرهای روستایی بیداستر به طول هفت کیلومتر، جشن- سرده به طول سه کیلومتر و سنگان - کوکنان - درودی به طول ۶ کیلومتر و اتمام آسفالت راه روستایی مدحوک به طول ۲ کیلومتر را از دیگر اقدامات انجام شده طرح «ابرار» در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

کرد اظهار داشت: از آنجایی که وجود راه دسترسی مناسب از شاخص‌های اصلی توسعه مناطق روستایی به شمار می‌رود، اجرای طرح «ابرار» روند حمل محصولات کشاورزی و دسترسی روستائیان به امکانات مورد نیاز را تسهیل می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.