حسین مسگرانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از حدود ۱۵ سال برگزاری جشنواره استانی تئاتر در مرکز استان از  سال گذشته با برنامه ریزی این جشنواره در ایرانشهر برگزار شد و امسال نیز  پس از بررسی‌های لازم  این جشنواره استانی تئاتر بمدت سه روز از ۲۳ آبان در زابل برگزار می شود.

وی اظهارداشت: پس از بررسی هیات انتخاب در بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتر سیستان وبلوچستان ۱۰ گروه تئاتر انتخاب شدند که طی سه روز با هم به رقابت می پردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از حمایت رئیس دانشگاه زابل در برگزاری این جشنواره تقدیر کرد و گفت: اجرای گروه های تئاتر در سالن ها و تالارهای دانشگاه زابل خواهد بود و علاقه‌مندان به هنر تئاتر می توانند از این اجرا دیدن کنند.

وی تاکید کرد: در چند سال اخیر تئاتر شهرستان زابل دارای رکود شده بود که امیدواریم پس از برگزاری این جشنواره باعث خیزش و انگیزه بیشتر میان هنرمندان و علاقه‌مندان به تئاتر در این شهرستان شود.

مسگرانی از همکاری نمایندگان مردم سیستان در مجلس، معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل و رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل در برگزاری بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتر سیستان وبلوچستان در زابل تقدیر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.