مولوی محمدعلی شهنوازی روز یکشنبه در آغازین روز هفته وحدت در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان خاش بیان کرد: نماز، پیامبر، کعبه و قرآن کریم از اساسی ترین محورهای وحدت در میان مسلمانان به شمار می روند لذا ضروری است امت اسلامی به فکر استحکام و ابهت و اقتدار خود باشند.
وی افزود: دشمنان اسلام همواره در قرن‌های مختلف به فکر ایجاد اختلاف میان مسلمانان بوده‌ و برای تحقق این توطئه به ترفندهای گوناگون روی آورده‌اند که تاکنون در رسیدن به اهداف‌شان نیز موفق بوده‌اند و متاسفانه در این سالها شاهد نابودی امت اسلامی در سرزمین‌های مختلف بوده ایم و جنایتکاران همچنان به کارهای زشت و ننگین خود ادامه می دهند.
مولوی شهنوازی اظهار داشت: سرزمین بزرگ و پهناور ایران، منطقه خاورمیانه و کشورهایی مانند سوریه، عراق، افغانستان، یمن و سایر کشورهای اسلامی در چند دهه گذشته گرفتار آتش فتنه دشمنان آمریکائی و صهیونیستی شده و سران فاسد و سرسپرده برخی کشورهای اسلامی به فکر اتحاد و اتفاق و همبستگی نیستند بلکه با عیاشی و مال پرستی در تلاش برای تحقق اهداف شوم دشمنان هستند.
امام جمعه اهل سنت خاش ادامه داد: در این برهه حساس همه اقشار امت اسلامی وظیفه دارند با هم متحد و منسجم باشند و دشمنان را در رسیدن به اهداف شان ناکام ساخته و بر آنها مسلط شوند.
وی افزود: ایران اسلامی همواره کانون وحدت بوده و برای اقتدار و عظمت دنیای اسلام تلاش کرده، اما یک دست صدا ندارد و باید همه کشورهای اسلامی با چنگ زدن به ریسمان وحدت و همبستگی در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از کیان اسلام و منابع سرزمین های اسلامی حفاظت کنند.
سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی فرمانده سپاه خاش نیز گفت: وحدت و همبستگی رمز مهم رسیدن به موفقیت در دنیای اسلام است و همگان باید حول محور پیامبر گرامی اسلام(ص) و قرآن کریم برای نجات مسلمانان از تاریکی ها و ظلم و ستم مستکبران تلاش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.