نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: استکبار جهانی همواره بدنبال چپاول و غارت ملت های مظلوم است و مردم ایران بویژه قشرهای مختلف شیعه و سنی سیستان و بلوچستان نیز به درستی از توطئه ها و دسیسه های دشمنان آگاهند و به همین سبب هیچگاه صحنه را خالی نکرده و در هر فرصتی در صدد نشان دادن وحدت و انسجام و عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی محامی افزود: امروزه راه مقاومت باعث عزت و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف شده و نسل جوان ما چون گذشته محکم و استوار در راه مقاومت و مبارزه با استکبار ایستاده است.

وی تصریح کرد: جبهه مقاومت اکنون نه در ایران بلکه در دنیا فراگیر شده و در حال گسترش است و روز به روز شاهد افول نظام استکباری هستیم.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با قدردانی از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم ولایت‌مدار زاهدان در راهپیمایی ۱۳ آبان وحدت و همبستگی شیعه و سنی را یک بار دیگر به خوبی به نمایش گذاشت و این پیام را به مستکبران می‌دهد که امروز مردم ما به ویژه نسل جوان به درستی از نقشه‌ها و ترفندهای دشمن آگاه بوده و هیچگاه فریب حربه‌های استکبار و صهیونیست را نمی خورند.

امام جمعه زاهدان اظهار داشت: ملت ایران بویژه نسل جوان با هر حضور و مشارکت در صحنه های انقلاب قاطعانه اعلام می کنند که قدردان نظام و رهبری هستند و همواره بر اساس رهنمودهای ولی امر مسلمین راه مقاومت و عزت خود در جامعه اسلامی را دنبال می‌کنند.

ایران پرچمدار مبارزه با استکبار و صهیونیست

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آمریکا هرگونه مانع در مسیر اهداف شوم خود که همانا سیطره بر منابع و ثروت های ملی سایر کشورها است را تحمل نمی کند و به مقابله با آزادی‌خواهان و استقلال طلبان بر می‌خیزد.

علی زینی‌وند ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران پرچمدار و نماد مبارزه با زیاده خواهی‌های آمریکا در دنیا قرار گرفت.

وی بیان کرد: با گذشت زمان هرچه انقلاب اسلامی ایران پیشرفته‌تر و بالنده‌تر شده استقلال و عزت ایران افزایش یافته و به تناوب دشمنی دشمنان آن نیز افزون شده است. 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان حضور مردم زاهدان در راهپیمایی ۱۳ آبان با ستودنی دانست و اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی‌ها و شعارهای دشمن شکنانه آنان بیانگر آرمان‌خواهی، آزادی خواهی و استقلال طلبی و ظلم ستیزی شان است.

وی تصریح کرد: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بویژه نسل جوان آن هم بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری نشانگر روشن بینی و روشنگری نسل جوان در مقابل اهداف استعمارگری و سلطه جویی جهان غرب به ویژه آمریکا است.

حضور جوانان شیعه و سنی در راهپیمایی قابل تقدیر است 

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز مردم ایران بویژه جوانان شیعه و سنی در راهپیمایی ۱۳ آبان دشمنان نظام اسلامی را ناامید و سرخورده کردند.

محمدهادی مرعشی افزود: شعارهای کوبنده مردم در این راهپیمایی به دنیا نشان داد که ملت ایران در راه مبارزه با استکبار همواره آماده است و استکبار ستیزی در قلب و ذهن این مردم ثبت شده است.

وی بیان کرد: ملت ایران با حضور در عرصه‌های مختلف انقلاب همواره ثابت کرده پشتیبان نظام و رهبری است و در راه مبارزه با استکبار یک قدم از مواضع خود عقب نشینی نمی‌کند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با قدردانی از حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی تصریح کرد: حضور امروز مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان دارد.

ملت ایران نشان داد که قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگر فتح می‌کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: حضور پر شور مردم این استان در راهپیمایی ۱۳ آبان به درستی نشان داد که عشق و علاقه مردم سال به سال نسبت به نظام جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب بیشتر می شود.

منصور بیجار بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان بویژه شهر زاهدان با این حضور پرشور و گسترده به تمام دشمنان این مملکت مقتدرانه اعلام کردند که همیشه بیدار و در صحنه هستند و به یاری خداوند تمام قله‌های پیشرفت و توسعه را یکی پس از دیگری فتح خواهند کرد.

آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نیست

فرماندار زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان فهیم و انقلابی هستند و حضورشان در این راهپیمایی نشان از وفاداری آنان به نظام و انقلاب دارد.

ابوذرمهدی نخعی گفت: پیام این راهپیمایی عزتمندی و سربلندی ملت ایران و تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب برای فتح قله های پیش رو است.

وی تصریح کرد: آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده و همیشه براساس تحقیر و تهدید با ملت های دنیا رفتار می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز گفت: پیام فرهنگیان و دانش آموزان استان این است که تلاش ۴۰ ساله دشمنان برای به زانو در آوردن ملت ایران به جایی نرسیده و از این پس نیز به جایی نخواهد رسید.

حمدرضا رخشانی افزود: با اراده و عزمی که این ملت دارد هیچگاه تسلیم خواسته های استکبار نشده و نخواهد شد.

وی بیان کرد: دانش آموزان سیستان و بلوچستان با این حضور به جهانیان نشان دادند که همواره با حضور در صحنه پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند و از آرمان‌های انقلاب دست نخواهند کشید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.