حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته چابهار اظهار داشت: نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است و همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در همه جوامع تاکید دارند.

وی افزود: ناجا در حوزه رسیدگی به مساله عفاف و حجاب در کشور تنهاست و باید سایر دستگاه‌های مسئول در این حوزه پای کار بیایند تا این مساله حل شود.

امام جمعه چابهار بیان کرد: آرزوی همیشگی انسان‌ها، دنیایی سراسر صلح و آرامش بوده که خوشبختانه این مهم در ایران اسلامی محقق شده است.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) اظهار داشت: دشمن اوج جنایت را در حق دختر امام حسین (ع) مرتکب شد و حتی سر اباعبدالله‌الحسین (ع) را در مقابل این دختر قرار داد و این امر نشان‌دهنده اوج قساوت قلب و دور بودن از انسانیت دشمنان اهل‌بیت (ع) است.

حجت الاسلام موسوی افزود: شهادت حضرت رقیه (س) مردم را از خواب غفلت بیدار کرد و نشان داد که دشمنان حتی به بچه‌ای رحم نمی‌کنند.
 
وی گفت: اخلاق نیکو، تواضع و دستگیری از نیازمندان در رفتار امام حسن(ع) متجلی بود، ایشان در مورد توهین‌ها و پرخاشگری‌های افراد نادان با متانت، شرافت و بزرگ‌منشی رفتار می‌کرد.
 
امام جمعه چابهار با اشاره به سخنان سردار سرلشکر سیلمانی خاطرنشان کرد: جنگ ۳۳ روزه در جنوب لبنان طرحی از سوی صهیونیست ها با هدف تخلیه منطقه شیعه نشین بود که تغییر توازن قدرت به نفع مقاومت و افزایش بازدارندگی به نفع لبنان به دست جوانان حزب الله رقم خورد.

۳۰۴۳**۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.