سردار محمد قنبری روز شنبه در این باره اظهار داشت: روز گذشته پلیس مبارزه با موادمخدر خاش با پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) به اطلاعاتی مبنی بر جابه جایی محموله موادمخدر از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند.
وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خاش با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، عصر روز گذشته قاچاقچیان را که با ۲ خودرو پژو پارس و پژو ۴۰۵ و یک تویوتا در مسیر سراوان - خاش در تردد بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان موادمخدر به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس، ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.
وی بیان ادامه داد: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از سه خودرو توقیف شده یک تن و ۵۱۸ کیلو و ۶۴ گرم انواع موادمخدر شامل ۹۴۳ کیلو و ۳۴۲ گرم تریاک، ۴۳۹ کیلو و ۷۸۴ گرم حشیش، ۱۳۴ کیلو و ۹۳۸ گرم سایر مواد مخدر، یک قبضه اسلحه کلاش، یک تیغه خشاب، ۹۸ فشنگ جنگی و یک قبضه کلت کمری حاوی ۱۰ فشنگ جنگی کشف کردند.
سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلحانه قاچاق خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

۹۹۱۴**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.