قائم مقام مدیریت عامل بانک تجارت سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مدرسه در زیربنای ۶۰۰ متر مربع با اعتبار بیش از سه میلیارد ریال توسط این بانک ساخته و تحویل آموزش و پرورش سرباز شد.

نادر حق وردی افزود: یکی از رویکردهای بانک تجارت در انجام امور اجتماعی و عام المنفعه ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس در مناطق محروم است.

وی ادامه داد: بانک تجارت با توجه به نیاز دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان به فضای آموزشی استاندارد ساخت مدرسه ۶ کلاسه در چابهار را در دست ساخت دارد.

قائم مقام مدیریت عامل بانک تجارت سیستان و بلوچستان گفت: همچنین این بانک در راستای کمک‌های بشردوستانه خود اقدام به ساخت چندین مدرسه، خانه بهداشت، آزادی زندانیان جرائم‌غیرعمد، کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از حوادث و بلایای طبیعی کرده است.
وی با تاکید بر اینکه بانک‌ها می‌توانند در زمینه توسعه کیفیت آموزش، سلامت، فرهنگ و دیگر مباحث نقش مؤثری داشته باشند،افزود: پرداخت تسهیلات در تمامی بخش‌های اقتصادی در قالب عقود اسلامی از جمله مضاربه، مرابحه، مشارکت مدنی و قرض‌الحسنه در بانک تجارت انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه‌ی اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه‌سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد و از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در این استان ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.
۷۳۱۶**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.