فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در آیین رژه نیروهای مسلح در زاهدان گفت: دوران دفاع مقدس برگ زرین نظام و یکی از جلوه‌های عظیم تاریخ انقلاب اسلامی است.

سردار امان الله گشتاسبی ادامه داد: زمانی که انقلاب اسلامی ایران در حال شکل گرفتن بود دشمن سعی کرد با حمله به کشور باعث نابودی انقلاب شود که با هوشیاری امام‌خمینی(ره) و مردم توطئه آنان خنثی و انقلاب اسلامی روز به روز درخشان‌تر شد.

وی بیان کرد: امروز ۴۰ سال از عمر پر برکت انقلاب می‌گذرد و آنچه مثل نور در جهان و منطقه می‌درخشد جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز به الگویی مهم و موثر در عالم اسلام و همه‌ی آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

وی افزود: دفاع مقدس حرکت بزرگ مردمی بود که زمینه ایجاد جریانی کارآمد در برقراری حکومت مردم سالار دینی شد.

سردارگشتاسبی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس با امکانات و تجهیرات کم اما با توکل و ایمان بسیار به زیبایی اقتدار خودش را به رخ جهانیان کشاند.

وی ادامه داد: ۳۱ شهریور یادآور حماسه بی‌دریغ رزمندگان و مردم ایران اسلامی در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب و اسلام است. 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در دوران جنگ تحمیلی نیروهای مردمی، بسیجیان و نیروهای مسلح ما با اشتیاق و داوطلبانه به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس به عنوان عرصه نمایش جهاد مردمی در مقابل استکبار جهانی می‌تواند الگوی نسل امروز قرار گیرد. 

به گزارش ایرنا در این آیین که هر سال به طور همزمان در سراسر ایران اسلامی به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نمایش اقتدار ملی برگزار میشود نیروهای انتظامی و نظامی با آمادگی کامل و در صفوفی منظم هم دل و هم صدا از مقابل کلام الله مجید و تمثال رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری رژه رفتند. 

۹۹۱۴**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.